השיחה המסעירה בין אביו של החייל עם בנט: "ממה אתה מפחד אדוני ראה"מ?"

    נדב דוד 3 Comment on השיחה המסעירה בין אביו של החייל עם בנט: "ממה אתה מפחד אדוני ראה"מ?"

    התקרית הקשה של בנט: ראה"מ התקשר לבני משפחת החייל בראל שמואלי אך שכח את שמו וכינה אותו "יוסי", בנוסף מתוכן השיחה נראה כי בנט לא ידע היכן בראל מאושפז ומה מצבו, הדבר עורר סערה בקרב בני משפחת החייל שראו בכך זלזול מצד בנט. השיחה הקשה בין אב החייל לראה"מ התפרסמה וראה"מ מיהר להוציא הודעת התנצלות | האזינו שליחה המלאה

    צילום: פלאש 90
    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השיחה שעוררה זעם בציבור נגד ראש הממשלה: היום (שני) התפרסמה הקלטת השיחה בין אביו של החייל בראל אחיה שמואלי, יוסי לבין ראש הממשלה נפתלי בנט שעד לרגע זה לא טרח להגיע לביה"ח לבקר את החייל שנאבק על חייו מאז נפצע באורח אנוש בגד הגבול. הציבור נקרא להתפלל על החייל בראל אחיה בן ניצה לרפו"ש.

    יוסי שמואלי אבי החייל קיבל שיחה מראש הממשלה נפתלי בנט שכלל לא הגיע מוכן לשיחה וקרא לחייל הפצוע בשם יוסי שהוא שמו של אביו. במהלך השיחה ביקר אביו של החייל את ראש הממשלה בחריפות על אוזלת ידה של הממשלה מול החמאס ברצועה, והפקרת החיילים על גדר הגבול.

    "באיזה עולם אתם חיים, באיזה עולם, אדוני ראש הממשלה, כן לירות לא לירות, לקבל פקודה מהצבא, אתם לא יודעים לקבל החלטות מה אתה מפחד? ממי אתה מפחד מעבאס? אני לא מנצל את המצב אבל אתה וכל הממשלה שלך פחדנים. יש לי ילד אחד בודד, למה כל המחבלים מגיעים לגדר? מה יש לך לענות אדוני ראש הממשלה".

    ראש ממשלה השיב, "מה שלום יוסי"? אביו ענה בסורוקה אבל שמו "בראל אחיה" ולא יוסי. ראש הממשלה השיב לדרוש בשלומו ואמר לו: "כרגע נותח הוא במצב אנוש". אביו קרא לבנט, "תבוא נראה אותך תבוא, תראה את החייל שלך".

    אביו של החייל דרש תשובות על הגעת המחבלים עד החיילים ואמר באוזניו של בנט, בטלפון אתה אבל עוד יומיים תשכחו אותנו, תתעוררו הילדים שלנו הולכים. אל תקח את זה אישית, תעשה משהו תתעורר". אביו יזם את סיום השיחה וניתק.

    במהלך השיחה שאל ראש הממשלה את אביו החייל מה מצב בנו והיכן הוא מאושפז. חוסר הידיעה של ראש הממשלה למצבו של החייל ושמו הרתיחו את המשפה שראו בכך זלזול ואי כבוד לחייל הפצוע. אמו של החייל אמרה היום בגלי ישראל, "בנט התקשר בלילה, לא ידע את שמו של בני ולא ידע היכן הוא מאושפז. הוא פיהק באמצע השיחה. דורשים תשובות".

    יש לציין כי עד עתה, ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לא הגיעו לבית החולים סורוקה לבקר את החייל שנפצע אנוש בגדר הרצועה.

    לאחר פרסום השיחה, ראה"מ בנט הוציא הודעת התנצלות וכתב, "התקשרתי אתמול ליוסי, אביו של בראל, מתוך דאגה כנה לבריאותו של בראל ועל מנת לחזק את ההורים ברגע כ"כ קשה בחייהם. יוסי הביע בפניי כעס ותסכול טבעיים, ואני מחבק אותו ואת משפחתו".

    בנט הוסיף והתנצל, "ההחלפה בין שמו של בראל לבין שם אביו קרתה בתום לב, ואני מבקש להתנצל על כך מעומק ליבי. אין מילים לתאר את הכאב והקושי שהמשפחה עוברת ברגעים אלה. חיילי צה"ל ולוחמיו, בוודאי בני משפחותיהם, יקרים לליבי מאז ומתמיד, וכך ימשיכו להיות. זהו קודש הקודשים".

    בנט הוסיף, "אני מבקש לשלוח פעם נוספת חיזוק ותמיכה למשפחה בשעה קשה זו, ומצר על כך שנפגעה. עם ישראל כולו נושא תפילה להחלמתו של בראל".

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מעביין את בנט החייל ??
      עבאס מעניין יותר – אם ערבי היה נפצע – כל הקואליציה היו מגיעים לבית החולים
      זו שיחה בכדי לצאת ידי חובה
      בושה שחייל מפחד לירות במחבל
      איפה לקחתם אותנו שמאלנים מסריחים

      1. נכון מאוד אם זה היה ערבי בנט היה קופץ מהר להגיב וכל המדינה על הרגליים אוי אוי אוי.

      2. בנט כישלון גמור יהיו עוד טעויות בהמשך סבלנות אתם עוד תראו רק בורא עולם יציל את המצב.